Vacature juridisch secretaresse/teamassistent

Vind je het leuk om veel contact te hebben met anderen, zaken in goede banen te leiden en anderen te ondersteunen? Misschien is deze vacature dan iets voor jou.

Wat ga je doen bij Van Dijk Notariaat?

Als teamassistent bij Van Dijk Notariaat doe jij er alles aan om jouw collega's zo goed mogelijk te ondersteunen. Je neemt allerlei administratieve taken op je zodat die last bij hen wegvalt, en zij optimaal kunnen werken. Dat betekent in de praktijk dat jij:

  • het eerste aanspreekpunt bent van cliënten, relaties, andere bezoekers, de notaris en andere collega's;
  • de telefoon opneemt en mails beantwoordt;
  • de agenda beheert en afspraken plant;
  • klantgegevens checkt op volledigheid en juistheid;
  • afspraken en dossiers voorbereidt;
  • het team ondersteunt bij correspondentie en facturen;
  • akten registreert en documenten verstuurt naar  bijvoorbeeld cliënten, banken en het Kadaster;
  • het archief beheert;
  • zorgt voor de verwerking van post die binnenkomt en vertrekt.

Als teamassistent heb jij dus een afwisselend takenpakket. Daar komt bij dat wij ons bezig houden met onroerend goed, familierecht, erfrecht, ondernemingsrecht en andere notariszaken. Een baan met meer afwisseling zul je niet snel vinden. 

Wat gebeurt er als je hebt gesolliciteerd?

Als we denken dat de vacature goed bij jou past, dan nodigen we jou uit voor een gesprek op ons kantoor.

Als we veel reacties krijgen op de vacature, maken we eerst een selectie. Uiteraard gaan we discreet om met jouw sollicitatie.

Wat wij bieden:

  • een baan met zeer veel afwisseling voor minimaal 3 dagen per week;
  • de kans om cliënten te helpen op belangrijke momenten in hun leven;
  • de kans om een bijdrage te leveren aan de belangrijke maatschappelijke rol van notaris;
  • fijne collega's en
  • een informele werksfeer;
  • een passend en marktconform salaris;
  • de mogelijkheid door te groeien;
  • een informele werkomgeving bij een notariskantoor dat persoonlijke aandacht en duidelijke taal belangrijk vindt en bekend staat om haar klantvriendelijkheid.

 

Wat wij vragen:

  • een opleiding op minimaal MBO-4 niveau;
  • relevante werkervaring is geen vereiste, maar wel een pre;
  • je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands en spreekt goed Fries;
  • je kunt aantonen dat jij goed in teamverband kunt werken en graag anderen helpt.

 

Solliciteren of meer informatie?

Heb je interesse? Je kunt solliciteren door een mail met CV te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Voor meer informatie kun je op werkdagen contact opnemen met Cor van Dijk, telefoon 0513-463215 of een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..